alex-dudar-4AMjQJ2NXZw-unsplash

Aanvulling in de raad van toezicht

Aanvulling in de RvT
Henrico van Lammeren,

21-03-2022

Henrico van Lammeren treedt toe tot Raad van Toezicht Haarlem Marketing

Henrico van Lammeren zal op 30 maart 2022 toetreden tot de Raad van Toezicht van Stichting Haarlem Marketing.

Met de benoeming van Henrico van Lammeren als lid ‘’duurzaamheid en bedrijfsleven’’ van de Raad van Toezicht haalt Haarlem Marketing een bestuurder met veel kennis, ervaring en liefde voor de stad binnen.

Van Lammeren is algemeen directeur bij Vinites. Naast zijn functie binnen Vinites is hij voorzitter van de Wijnacademie en lid dagelijks en algemeen bestuur van de KVNW (portefeuille alcoholmatiging), lid dagelijks bestuur van STIVA, voorzitter van Stichting Wijncommunicatie (onderdeel KVNW) en board administrator van Wine in Moderation.

Henrico van Lammeren: “ik voel me betrokken bij de stad, nu meer dan ooit en ik ben dan ook blij en trots om me te verbinden aan Haarlem Marketing. Met mijn brede netwerk en ervaring deel ik mijn expertise op het gebied van maatschappelijk verantwoord ondernemen graag.”

Met het toetreden van Henrico van Lammeren is de Raad van Toezicht van Haarlem Marketing compleet. “In Henrico hebben we een goede kandidaat gevonden om de Raad van Toezicht te versterken. Zijn jarenlange ervaring als ondernemer, zijn inspirerende inzichten en zijn brede netwerk in het bedrijfsleven zijn een waardevolle aanvulling op de andere leden. Alle leden vertegenwoordigen één of meerdere sectoren en/of expertises die belangrijk zijn voor Haarlem. Ik ben dan ook trots op de huidige samenstelling van de Raad van Toezicht”, aldus Jaap Lampe (voorzitter Raad van Toezicht).

Gezamenlijk beschikt de Raad van Toezicht over de gewenste deskundigheid en kwaliteit om integraal toezicht te kunnen houden op het realiseren van de doelstellingen van Haarlem Marketing en de directie te adviseren.

De Raad van Toezicht van Haarlem Marketing bestaat momenteel uit Dhr. J.J.Q. Lampe (voorzitter), Dhr. N.P. Piscaer, Dhr. J.Y.F. Feenstra, Mevr. T.S.M. van Schie en Dhr. H.J.S. van Lammeren.

Over Haarlem Marketing

Haarlem staat bekend om haar sfeervolle, historische binnenstad waar je naast goed winkelen heerlijk kunt eten en genieten van de ideale ligging bij parken, bos én: vlakbij zee. Haarlem Marketing versterkt het merk Haarlem met als doel duurzaam bij te dragen aan de economie, de leefbaarheid en de trots in en om Haarlem. Dit doet Haarlem Marketing door bewoners, bezoekers en ondernemers te informeren en te inspireren. Zij is de verbindende factor voor alle partijen in de stad en vertelt het collectieve verhaal.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Jaap Lampe via 06 5366 29 77 of mail@jaaplampe.nl en  voor extra beeldmateriaal kunt u contact opnemen met de afdeling Marketing en Communicatie van Haarlem Marketing via 023 - 571 22 62 of info@www.haarlemmarketing.nl.

Haarlem