obaid-rehman-6px8XOwgUP8-unsplash

Leefstijlvinder

Leer de leefstijlen beter kennen

LEEFSTIJLVINDER™

Het Leefstijlvindermodel hanteert zeven doelgroepprofielen. Deze zijn te zien in het overzicht hieronder

Focus Haarlem Marketing

AVONTUURZOEKERS, STIJLZOEKERS EN INZICHTZOEKERS

Haarlem Marketing richt zich sinds 2020 op drie leefstijlen: de Avontuurzoekers, de Stijlzoekers en de Inzichtzoekers. Zij passen het best bij de waarden en pijlers van Haarlem én zowel de Avontuurzoeker als Stijlzoeker zijn ook onder bewoners van Haarlem het meest vertegenwoordigd. Dit zegt iets over het Haarlemse aanbod binnen de pijlers en over het feit dat bezoekers en bewoners matchen wat betreft behoeften in Haarlem.

*Deze grafiek geeft de doelgroepen weer waar Haarlem Marketing zich op toespitst

Betere inzichten

IN DE WENSEN EN BEHOEFTEN VAN BEZOEKERS

De verschillende leefstijlen van de Leefstijlvinder laten zien waar mensen in hun vrije tijd of op vakantie behoefte aan hebben en wat de verschillen hierin zijn. De één wil rust en regelmaat, de ander juist stadse reuring en sensatie. We weten niet alleen hoe deze leefstijlen eruit zien, maar ook waar in Nederland zij wonen. Welke groepen wonen er in jouw regio? Wat zijn hun wensen en hoe kan je hen het beste bereiken? Dat zijn de vragen waar de Leefstijlvinder™ antwoord op geeft, zodat jij nog meer inzicht krijgt in de wensen en behoeften van jouw bezoeker.

Blijf op de hoogte

HAARLEM MARKETING NIEUWSBRIEF

Mis geen campagne, nieuws of activiteit door je aan te melden voor de nieuwsbrief van Haarlem!

Leefstijlvinder

WELKE LEEFSTIJL PAST BIJ JOU?

Omring je je het liefst met zoveel mogelijk mensen en hou je net als de Plezierzoeker van een feestje? Of winkel je graag in unieke boetieks net als de Stijlzoeker? Benieuwd geworden welk Leefstijlvinder-profiel het beste bij jou past? Doe de test en ontdek binnen vijf minuten tot welke recreatieleefstijl jij behoort!

Haarlem